Cauți producător de
Cutii personalizateși soluții de packaging?
- Ambalajul face diferența dintre banal și interesant, dintre mediocru și recunoscut.
Cutii personalizate pentru orice produs:
- Cosmetice și parfumuri
- Îmbrăcăminte și încălțăminte (fashion)
- Bijuterii și ceasuri de lux
- Băuturi alcoolice
- Produse farmaceutice și
- Produse HORECA
Toate tipurile de cutii le găseti aici -> cartobello.ro
Știai că în decizia de achiziție, consumatorii se bazează în general pe trei criterii:
- Atitudini preexistente față de ambalaj, produs și brand.
- Incertitudini față de produsul ce trebuie ales dintre alte zeci de oferte
- Anticiparea experienței consumării produsului.
Packaging-ul, prin personalizare, integrează toate cele trei criterii și are uimitorul rol de a influența deciziile consumatorilor: atitudinile, incertitudinile și experiența consumatorului.
Designul cutiilor personalizate trebuie să contribuie la interacțiunea dintre produs și consumator
Ambalajul este întotdeauna între produs și consumator
Packaging-ul - include și transmite către consumator reprezentări vizuale ce activează stări afective și emoționale față de produs.
Consumatorii pot ignora toate tipurile de reclame, cu excepția ambalajului
Reclamele de pe ambalaj - pot crea conexiuni emoționale și afective ce solicită atenția și memoria consumatorilor.
Packaging înseamnă:
- Valoare crescută a produsului prin adaos de prestigiu și contiguitate între calitatea ambalajului și calitatea produsului.
- „Reclama” de câteva secunde pe care o vede consumatorul la raftul din magazin și care-i influențează decizia de achiziție.
- Unboxing experience (cea mai scumpă publicitate) – atenția de câteva secunde pe care consumatorul o acordă exclusiv despachetării produsului și în care pot fi incluse elemente de branding și publicitare.
Brandul dictează calitatea, iar ambalajul garantează și susține prețul.
Mădălina Ștefan, CEO - Cartobello
Cheia succesului în vânzarea unui produs este dată de capacitatea de a elimina „dezordinea” dintre sutele de produse asemănătoare.
Lasă-i clientului percepția „curată” a unui produs pe care să-l aleagă.
Predictibilitate - Cartobello
Contact
Program
Luni – Vineri: 07:30 – 15:30
Sâmbătă – Duminică: Închis