Unboxing Experience este o tendință care a explodat după creșterea exponențială a vânzărilor online din cauza pandemiei. Videoclipurile cu despachetarea produselor au avut succes dintotdeauna, iar popularitatea lor este în continuă creștere și în ultima perioadă.
Tocmai de aceea agențiile de marketing creează adevărate strategii de promovare prin ‘‘unboxing experience’’, astfel cutiile devenind un instrument de marketing.
Un rol important în acest trend l-au avut și îl au influencerii. În căutarea tipului de content interesant și atractiv, ei au fost primii care au remarcat un interes deosebit al urmăritorilor față de unboxing.
Astfel că acum influencerii nu se mai limitează la a-și prezenta ultima achiziție sau un cadou primit cu câteva fotografii, ci filmează întregul proces de deschidere a cutiei, având grijă să @arate fiecare detaliu, precum designul și materialele din care este făcută cutia.
Deși pare de neînțeles pentru mulți dintre noi cum este posibil ca cineva să urmărească cum un influencer își desface cutia cu cadouri, explicația se află în subconștientul nostru.
🎁 AMBALAJUL OFERĂ EMOȚII
Ambalajul este teatrul produsului, scena care prezintă vedeta serii. În amintirile Crăciunului sau a zilei de naștere se ascunde bucuria despachetării cadourilor! Senzația de fluturi în stomac atunci când te bucurai de cadouri a fost un moment de pură emoție.
Aceasta este premisa. Oamenilor le place să urmărească aceste videoclipuri pentru că le amintește de entuziasmul pe care l-au simțit în copilărie.
🎁 CUTIA VORBEȘTE DESPRE BRAND
Un video cu un ‘‘unboxing’’ va arăta produsul și va oferi informații despre calitatea ambalajului și despre procesul de livrare. Influencerii tind să acorde atenție detaliilor care sunt adesea trecute cu vederea, cum ar fi: termenul de livrare, aspectul ambalajului, mesajele, rigiditatea cutiei etc.
Toate aceste elemente aparent banale pot transmite suficiente informații pentru a convinge urmăritorii să aleagă un anumit brand în detrimentul altuia.
Dacă te-ai hotărât să lansezi un produs printr-o campanie de ‘‘unboxing experience’’ realizată prin intermediul influencerilor, reține:
- Alege cutia potrivită produselor tale și ține cont de fiecare detaliu: dimensiune, rigiditate, depozitare, preț, calitate cutie etc.
- Folosește o eticheta adeziva cu logo-ul tău pentru a închide pachetul și ai mereu grijă să-l folosești într-un mod simplu și elegant, fără să exagerezi.
- Folosește în interiorul cutiei material de umplutură sau separator separatoare care va ajuta produsul să fie cât mai bine aranjat pentru a-si pastra poziționarea in timpul transportului
- Adaugă valoare experienței prin mici cadouri, mesaje in interiorul cutiei, cupoane de reducere pentru următoarea achiziție sau chiar doar un card de mulțumire. Recunoștința îl va face pe clientul tău să se simtă răsfățat și important.
Popularitatea experiențelor de unboxing va continua să crească și să evolueze din ce în ce mai mult în viitor, tocmai de aceea strategia de promovare prin ‘‘unboxing experience’’ trebuie să facă parte din planurile tale pe termen lung.
Suntem Cartobello – producător de cutii personalizate, cu un portofoliu de peste 1000 de clienți și cu 2 linii de producție: cutii pliate și cutii rigide. Cu peste 600 de modele și dimensiuni în portofoliu care ne permit să onorăm mai mult de 7000 de produse customizate.
Suntem alături atât de antreprenorul care are nevoie de 50 de cutii, dar suntem pregătiți și pentru compania care are nevoie de 1000 de cutii în 10 zile.
Asta înseamna Cartobello: un partener de încredere pentru strategia ta de packaging.
Click aici pentru a obține MOSTRE GRATUITE.
Click aici și află oferta personalizată în doar 3 minute!