Textul de pe cutii trebuie să vândă?

Suntem întrebați adesea:

„Ce mesaj să scriem pe cutiile personalizate?”

Pe coperta unei cărți de marketing era scris sloganul:

„Nu-i vinde un produs, ia-i toți banii… și sufletul?!”

  • Bineînțeles, semnificația generală a mesajului (dedusă din carte) era să-l faci pe consumator să iubească brandul sau produsul.

De cele mai multe ori oamenii nu cumpără produse doar pentru simpla lor utilitate practică, ci mai mult pentru utilitatea afectivă.

  • Adică pentru ce simt (emoții și sentimente) atunci când utilizează produsul.

Un autovehicul are o utilitate practică, dar dacă ar fi doar atât, am cumpăra cu toții, probabil, același autovehicul.
Dar dincolo de utilitatea practică, cumpărăm în funcție de cum să ne simțim când conducem acel autovehicul.

Prestigiul și puterea unui Mercedes.

  • „The best or nothing”

Putere, atracție și îndrăzneală dincolo de limite… când conduci un Ferrari.

  • Only those who dare, truly live”

Fiecare produs pe care-l vindeți are și utilitate afectivă (emoții, sentimente, pasiuni, valori).

Textul de pe cutii poate fi un slogan sau o frază, dar este important:

  • să fie adresat consumatorului;
  • să exprime stări afective;
  • să fie ușor de reținut;

Pe scurt, textul trebuie să „vândă” stările sentimentale pe care le va trăi consumatorul când utilizează produsul.

  • Cutiile personalizate trebuie să interacționeze cu consumatorii.

Nu vinde produse în cutii și ambalaje oarbe, surde și mute!

Alege Cartobello – pentru soluții eficiente de #packaging cu încredere și siguranță în afaceri.

Ai nevoie de cutii personalizate sau soluții de packaging – click aici

Pentru alte îndrumări și informații:

Manager comenzi: 0760.951.403

Lasă un răspuns