În afacerile de tip B2C (vânzări către consumatori finali) sunt ignorate adesea două elemente esențiale:
- Relațiile dintre afaceri – B2B sau/și B2B2B.
- Packaging-ul – prezentarea produsului.
1) Business to Business to Business (B2B – B2B2B)
Colaborarea afacerilor pentru același segment de clienți, dar cu produse diferite.
În acest exemplu (imagine) avem două afaceri cu servicii foarte diferite, dar care și-au unit soluțiile de marketing și vânzări.
2. #packaging-ul, soluția de ambalare și prezentare.
Un exemplu de succes în care două afaceri s-au unit în promovare pentru același public țintă prin soluția inovatoare de packaging (ambalare) furnizată de a treia afacere.
Astfel, relația de afaceri devine B2B2B2C – colaborare foarte eficientă între trei afaceri (B2B2B) pentru consumatorii finali (2C).
Consumatorii pot ignora toate tipurile de reclame, cu excepția #ambalajului
Alegi Cartobello – pentru soluții eficiente de #packaging cu încredere și siguranță în afaceri.
Succes în vânzări!