Pentru că seria #poveșticareinspiră continuă și pentru că avem nevoie de tot mai multe asemenea povești despre oameni guvernați de pasiunea și dedicarea pentru brand-ul lor.
Și, ca de fiecare dată, ne dorim ca prin intermediul acestui proiect să vă aducem mai aproape de oamenii care au construit și își construiesc zilnic business-ul cu multă muncă, implicare și dorință de a persevera continuu, fiind orientați către consumatori și către nevoile acestora.
Astăzi vă propunem să evadăm în lumea orientală și să călătorim împreună cu sheika.ro într-o sferă misterioasă, captivantă și atrăgătoare, unde puterea machiajului își lasă amprenta asupra femeilor care aleg să îl poarte zi de zi
Am stat de vorbă cu Raluca Manea, omul din spatele brand-ului sheika.ro, produse de make-up, o linie de business ce definește, cu certitudine, ideea de unicitate și frumusețe pentru o femeie.
Vă invităm să urmăriți în continuare povestea acestui brand cu note orientale și să vă lăsați inspirați de ideile și de motivațiile definitorii în crearea produselor de machiaj, dedicate femeilor care își doresc să își exprime stilul și personalitatea.
Bună și bine te-am regăsit! În primul rând, îți mulțumim pentru că ai acceptat să fii parte din proiectul #poveșticareinspiră și îți dorești să ne prezinți sheika.ro.
SHEIKA este un nume din cultura arabă, ce are semnificația deosebită de femeie LIDER, o femeie ONORIFICĂ, trăsături ce cuprind perfect esența brand-ului. Reprezintă un statement de forță, unicitate și frumusețe.
Care este povestea brandului Sheika?
“We rise by lifting others.”
― Robert Ingersoll
„If your dreams don’t scare you, they aren’t big enough.”
-Ellen Johnson Sirleaf.
Două citate care mi-au guvernat fiecare decizie și motivul pentru care am creat propriul meu brand de make-up – SHEIKA. Întotdeauna am știut că scopul meu în viață este să ofer ajutor oamenilor din jurul meu, să fiu recunoscută și amintită pentru grija și blândețea față de alții. În vizunea mea nu există recompenă mai mare decât să știi că cineva a răsuflat ușurat datorită ție, că gestul tău a impulsionat pe cineva la nevoie să fie fericit. De-a lungul timpului, am simțit că pot face mult mai mult, pot ajuta mai mulți oameni, pot ținti mai sus.
Acela a fost momentul când am decis să îmi construiesc propriul brand de make-up , să comunic și să ajut fete și femei din toată lumea, să le ofer încredere în sine prin intermediul produselor de make-up SHEIKA.
SHEIKA este un nume din cultura arabă ce are semnificația deosebită: femeie LIDER, o femeie ONORIFICĂ, trăsături ce cuprind perfect esența brand-ului.
Timp de luni de zile am lucrat non-stop în alegerea formulelor perfecte și nuanțelor potrivite pentru a crea produse de înaltă calitate care să captureze esența orientală a brand-ului. Cu grijă față de mediul înconjurător, toate produsele SHEIKA sunt vegane și netestate pe animale. Am lucrat împreună cu cei mai talentați graficieni și designeri pentru a mă asigura că viziunea mea devine realitate.
Ce îți dorești de la acest business?
Nu există competiție, suntem toți diferiți iar viziunea brand-ului Sheika este să transmită apreciere și grijă față de client, oferind o experiență orientală de neuitat, ce începe în momentul alegerii produsului online, pe website-ul nostru și continuă de fiecare dată când clientul ne poartă produsele ca parte din rutina sa zilnică de îngrijire.
Care a fost momentul în care ai considerat necesară achiziționarea unei cutii personalizate? Cum contribuie aceasta în dezvoltarea imaginii brandului?
Conceptul produselor și modul de prezentare al acestora este personalizat exclusiv pentru clientul nostru, cu mare atenție la detalii ce vor oferi un unboxing experience de neuitat.
Astfel că, achiziționarea unei cutii personalizate care să ocrotească și să îmbrace produsele noastre, a reprezentat o decizie primordială pentru a putea oferi clienților o experiență completă.
Ce te-a determinat să crezi că ambalajul/ cutia reprezintă elementul care va face diferența?
Cât de mult contează prima impresie? Pentru brand-ul Sheika, vă pot spune că după calitatea produselor, primordial pentru noi este să oferim un statement de calitate și lux prin intermediul ambalajului. Alegerea și personalizarea cutiei a fost un proces gândit în detaliu, iar rezultatul final a fost pe măsura așteptărilor.
Ce sfat ai oferi antreprenorilor care nu consideră un factor important packaging-ul în care sunt livrate produsele?
Ambalajul este o componentă fundamentală în marketing, deoarece atrage și convinge consumatorii să cumpere un produs. Importanța ambalajului este atât de mare, încât acesta poate contribui la succesul sau insuccesul unei afaceri, mai ales dacă se ia în calcul faptul că o bună prezentare a produselor comercializate creează o primă imagine care are un rol esențial în decizia de cumpărare. Dacă vor să se diferențieze față de competitori, sfatul meu este să investească în crearea unui packaging potrivit viziunii brand-ului, este o investiție necesară ce îi va propulsiona în fața competitorilor.
Ce surprize le-a pregătit brandul clienților tăi? Ce urmează în acest proiect? În cazul în care acest lucru poate fi dezvăluit, desigur.
Pentru clienți am pregătit produse de make-up vegane, netestate pe animale, extrem de ușor de folosit, un nou filtru de Instagram Hayati by sheika.ro, give-away-uri, content spectaculos pentru a le încânta privirile pe Social Media și, în curând, un produs nou revoluționar, dar încă este secret, nu pot da detalii :). Stay tuned.
Îți mulțumim frumos pentru timpul acordat și pentru răspunsurile oferite. Îți dorim mult succes și cât mai multe proiecte care #inspiră!
Despre sheika.ro puteți găsi mai multe informații pe Social Media și vă invităm să o urmăriți pentru a vă lua porția de inspirație orientală, îmbinată cu grija pentru #beauty și folosirea unor produse de machiaj vegane, ideale pentru a-ți realiza un machiaj spectaulos.