Vrei să plătești pe cutiile tale personalizate doar atât cât merită? Răspunde la cele 3 întrebări esențiale și vei ști cum să alegi cutia perfectă pentru produsul tău!
Ai totul pregătit, produsele, conceptul de promovare, contractul de livrare, planul de vânzări. A mai rămas doar să alegi cutia potrivită care va oferi valoare în plus produsului, siguranță în timpul livrării și momentul ‘’wow!’’ al clientului tău atunci când va primi coletul.
Începi să interacționezi cu producătorii de cutii personalizate și îți dai seama că ai parte de prea multe informații, iar multitudinea posibilităților de personalizare pot depăși bugetul tău…
Pentru a alege cu exactitate cutia potrivită proiectului tău, răspunde mai întâi la cele 3 întrebări de mai jos și astfel vei lua mai ușor decizia de achiziție.
- Ce te interesează #acum pentru packaging-ul tău?
a – ceva simplu, doar să ambalez produsul
b – să arate bine, dar să aibă un cost bun
c – să crească valoarea produselor printr-un ambalaj premium
d – să ocupe un loc în mintea clientului
Știm că tentația este foarte mare ca să alegi punctul ‘‘d’’. Suntem siguri că știi avantajele unui brand care reușește să ocupe loc în minte clientului, dar… revizuiește scopul pe termen scurt și vezi care din cele 4 puncte îl poate satisface? De ce ai nevoie cu adevărat #acum?
- Dacă folosești cutiile personalizate într-o campanie de promovare verifică detaliile. Poate oferi un produs gratuit și atunci cu siguranță nu este nevoie de o cutie premium. Sau poate sunt livrate unor influenceri pentru unboxing experience și atunci cutia poate deveni un promotor important al brandului și personalizarea premium este esențială. Fii sigur de scopul și tipul campaniei de promovare înainte de a alege cutia.
- Dacă folosești cutiile personalizate pentru un produs nou cu scopul de a obține feedback sau a colecta informații esențiale pentru strategia de vânzări, posibil că alegerea unei cutii care să arate bine, dar să aibă și un cost bun, ar fi suficientă. În schimb pentru o lansare a unui produs nou cu promovare agresivă, va fi indispensabil să alegi o cutie premium.
Ideea este simplă, cu cât mai bine vei ști pentru ce vei folosi cutia personalizată, cu atât mai bine o vei alege pe cea potrivită proiectului tău.
- Care este valoarea aproximativă a produselor pe care vrei să le ambalezi?
a – sub 100 lei
b – 100-300 lei
c – 300-500 lei
d – peste 500 lei
Prețul produsului este un alt punct important în alegerea cutiei personalizate. Trebui să ții cont de prețul de vânzare, dar și de valoarea produsului tău comparativ cu alte produse din aceeași gamă.
Dacă prețul mediu al unei sticle de vin este de 30 lei, iar vinul tău costă 180 lei fiindcă îl obții printr-un proces tehnologic complex și inedit, atunci cu siguranță vei avea nevoie de alegerea unei cutii personalizate premium.
Iar dacă prețul mediu al unui trusou de botez este de 1000 lei, iar setul tău costă 500 lei, poți alege o cutie de tip scatole care să arate bine, dar să aibă și un cost bun.
Oricâte detalii nu ai primi din partea producătorului de cutii cu privire la personalizare, tu ești persoana care deține toate informațiile despre campanie, produs, plan de vânzări etc. Astfel, doar ținând cont de aceste detalii vei putea alege cutia personalizată potrivită proiectului tău.
- Ce spațiu ai pentru depozitarea ambalajelor?
a – am depozit
b – am spațiu limitat
c – nu am spațiu de depozitare
Aceasta este întrebarea pe care majoritatea celor interesați de cutii personalizate o evită. Ești atât de grăbit și entuziasmat să alegi cutia finală încât nu mai ții cont de ce spațiu de depozitare ai avea nevoie.
Pentru cei care au depozit și au spațiu suficient de depozitare, lucrurile sunt simple, pot alege orice. Cu toate că oricum ar trebui să fii sigur dacă vei avea disponibil acel spațiu de depozitare pentru o perioadă mai lungă. Trebuie să ții cont de cum se va face accesul în depozit, cât de ușor vei manevra cutiile, ce riscuri există pentru ca cutiile să se deterioreze din cauza umezelii, mucegaiului, căldurii etc.
Dacă ai un spațiu limitat, ai posibilitate să alegi cutii pliabile care te vor ajuta să salvezi mult spațiu. În această situație ține cont și de timpul necesar asamblării cutiilor finale. Cine se va ocupa de acest proces, cât timp durează, unde vei depozita cutiile asamblate, cât de rapid vor fi livrate etc. Gestionarea unui spațiu mic implică mai multă atenție, de aceea e foarte important ca să știi încă de pe acum care va fi procesul de depozitare, asamblare și pregătire a cutiilor pentru livrare.
Iar dacă nu ai spațiu de depozitare cea mai bună soluție ar fi să contractezi de la producător un abonament anual pentru producția cutiilor personalizate în cantități mici. Stabilește un plan de comenzi în funcție de vânzările pe care le estimezi și producătorul îți va livra cutiile constant, la intervalele stabilite.
Reține! Vei plăti pe cutiile tale personalizate atât cât #merită doar atunci când le vei alege pe cele #potrivite proiectului tău. Fii atent la toate detaliile și astfel nu vei cheltui niciodată mai mult decât trebuie.
Suntem Cartobello – producător de cutii personalizate, cu un portofoliu de peste 1000 de clienți și cu 2 linii de producție: cutii pliate și cutii rigide. Cu peste 600 de modele și dimensiuni în portofoliu care ne permit să onorăm mai mult de 7000 de produse customizate.
Suntem alături atât de antreprenorul care are nevoie de 50 de cutii, dar suntem pregătiți și pentru compania care are nevoie de 1000 de cutii în 10 zile.
Asta înseamna Cartobello: un partener de încredere pentru strategia ta de packaging.
Află oferta personalizată în doar 3 minute: https://calculator.cartobello.ro/
Contactează-ne direct: 0760952826