Cutii personalizate ce solicită atenția consumatorilor?

  • O cutie personalizată înseamnă mai mult decât protecție și transport.

Designul cutiilor personalizate trebuie să contribuie la interacțiunea dintre produs și consumator.

Iar ca interacțiunea să fie de succes, marketerul trebuie să înțeleagă valorile, atitudinile și interesele consumatorilor față de produsul vândut. Și prin design (culori, texte, imagini și grafică) să se poată crea conexiuni emoționale și afective ce solicită atenția și memoria consumatorilor.

Publicitatea și vânzarea unui produs nu este un proces liniar cu finalizare la butonul „cumpără acum”, ci este un flux circular, care se întoarce sub forma de feedback, de recurență.

Mădălina Ștefan

Antreprenorii de succes știu asta!

Soluția de #packaging sau cutia personalizată în care se livrează un produs este doar o etapă din procesul de vânzare, dar la fel de importantă ca și publicitatea plătită.

Echipa Cartobello este pregătită să livreze cunoștințe, soluții și experiență către afacerile și antreprenorii cu viziune și nevoi de siguranță.

???? Pentru că oferim garanție de încredere – refacem toată comanda sau returnăm contravaloarea în cazul unui feedback negativ – (decizie asumată de Cartobello ????‍????)

❓Ai nevoie de cutii personalizate, de soluții de packaging sau vrei să crești valoarea de vânzare a produsului tău?

Intră pe link-ul de mai jos și cere ofertă personalizată ????

https://cartobello.ro/ind/ofertare/

Lasă un răspuns